Kako da izbegnete prejedanje?



Svi se mi povremeno prejedamo, ali ako vam se to događa često, može pokrenuti lošu naviku. Problem je u tome što je to začarani krug jer što više šećera jedete, to ćete ga više hteti. Kako se rešiti te loše navike? 

Popijte ukusan napitak 

Jeste li primetili da možete neprestano jesti slatkiše? Prema istraživanju objavljenom u časopisu Journal of Nutrition, slatke namirnice podstiču glad, a slane namirnice potiskuju glad. Istraživanja su otkrila da će ljudi koji popiju slani napitak pre obroka jesti hranu s manje masnoće. 



Slušajte svoj stomak 

Vaš mozak je sporiji od želuca i do trenutka kada se budete osećali sito, vaš će želudac već odavno biti pun. Potrebno je najmanje deset do dvadeset minuta nakon jela da se osećate zadovoljno, pa odvojite vreme da oslušnete svoj želudac. Prestanite kada se osećate da ste na samo zalogaj ili dva od toga da se osećate sito. 

Vodite dnevnik ishrane 

Ponekad kad pišete možete se osećati odgovornijim za sebe. Ako morate zapisati svaki komad čokolade, lakše je pojesti samo nekoliko komada. Morate se šokirati i shvatiti da niste dobri prema svojem telu kada unosite toliko kalorija. 



Ukrotite svoje žudnje 

Dakle, tu su glad i želje prouzrokovane emocijama poput stresa, dosade, navike i udobnosti. To su dve potpuno različite stvari i trebalo bi da naučite da razlikujete te osećaje. Teško je odbiti čokoladu u tri ujutro ako ste imali loš dan na poslu, ali ako počnete razmišljati: "Ja sam zaradio ovo", već ste na pogrešnom putu. Kreiranje sistema nagrađivanja je klizav teren, pa ne tretirajte čokoladu ili drugu omiljenu nezdravu hranu kao zlatnu medalju za preživljavanje. Ne lečite svoje brige hranom. Ako žudite za lošom hranom, odvratite se šetnjom ili druženjem s prijateljima i proći će samo od sebe. 

Poboljšajte svoj doručak 

Jedno istraživanje pokazalo je da su ljudi koji su konzumirali više masnoća ujutro jeli manje u sledećem obroku, u odnosu na one koji su uživali u doručku s jednakim brojem kalorija, ali s manje masti. Ako ste gladni nakon nekoliko sati, doručku možete dodati avokado. 





Hrana, kako smršati brzo, dijatea


Популарни постови са овог блога

Zara